Ochutnejte na naší tour prvotřídní dezerty Dortie’s

Už jste ochutnaly prvotřídní dorty a dezerty Dortie’s? Na některých z  letošních turnajů budete mít
skvělou příležitost. Náš nový partner Vám nabídne jejich poctivé výrobky z kvalitních surovin, které
rozehrají ve Vašich ústech symfonii chutí. Produkty jsou ihned po upečení ve výrobě šokově
zamrazeny, takže neobsahují konzervanty ani zbytečná éčka a máte je vždy po ruce pro jakoukoliv
příležitost, ať už je to oslava narozenin či dezert po nedělním obědě. Výrobky Dortie’s jsou k mání ve
vybraných kavárenských řetězcích, v prodejnách Billa, Makro a online na Rohlíku, iTesco nebo eshopu
shop.dorties.cz. Přinášíme část rozhovoru s Michalem Freibergerem, generálním ředitelem a
spolumajitelem, který poskytl časopisu Týden.

Mražené dorty z Česka do světa

Michal Freiberger, generální ředitel a spolumajitel společnosti Dortie´s, inovuje svět sladkostí
s šokově zamraženými dorty, které jsou, jak s oblibou říká, čerstvější než čerstvé. Jeho vášeň a práce
ho vynesly k úspěchu, firma Dortie´s získala uznání doma i v zahraničí. Jeho příběh ukazuje, že
i zdánlivě malý nápad může vést k velkému úspěchu, pokud je podpořen vášní a odhodláním.

Určitě tuto otázku nedostáváte poprvé, ale zeptat se musím: jak vás napadla myšlenka začít
podnikat právě v oblasti cukrářství? Vzniklo to přirozeně během mého předchozího zaměstnání, kdy
jsem měl na starost strategické řízení pekařsko-kavárenských obchodů pod různými brandy. Snažil
jsem se v té době sjednotit produktové nastavení a produktový mix. S tím vznikla i potřeba mít
jednotný sortiment v cukrařině a od toho vedla už krátká cesta k potřebě prémiových, hluboko
mražených dortů a dezertů.
Je těžké na trhu prorazit s šokově zamraženými dorty a zákusky? Na tuzemském trhu je to poměrně
těžší – především u klasických supermarketů, kde se kategorie mražených dezertů teprve začíná
budovat. I koncový spotřebitelé se musí naučit, že lze koupit skvělý mražený dort či dezert, bez
zbytečných éček, z prvotřídních surovin, no prostě mnohdy lepší než cukrárny. A mohou ho mít
kdykoli k dispozici pro návštěvu či na oslavu a podobně.
Takže na zahraničním trhu je to jednodušší? Co se retailu týče, v západních zemích je tato kategorie
mnohem rozvinutější a lidé jsou zvyklí pracovat s mraženým sortimentem mnohem více.
Do kolika zemí v dnešní době expandujete? Aktuálně je to zhruba třicet zemí světa – mezi jinými
například Jižní Korea, Thajsko, severské země Evropy či Austrálie. Teď nás čeká hodně práce vytvořit
si silnější pozici na německém trhu. Tam se nám paradoxně nedařilo dlouho uspět, ale časy se mění.
Tento trh je poměrně konzervativní. Jinak pracujeme například na Japonsku, Thajsku a dalších trzích
zejména v jižní Evropě, kde zatím nemáme silnější prodeje.
Vyrábíte dorty i pro světové značky, jako jsou Costa Coffee, Starbucks či McDonald´s. Jak těžké je
dostat se právě do jejich výběru? Je to o blízké a dlouhodobé spolupráci s nimi. Máme v týmu
kolegyni, která má tento trh na starosti a musí mimo jiné sledovat veškeré dění a trendy. Zároveň
musí dbát na to, aby se nekřížily produkty napříč jednotlivými brandy kavárenských sítí. Je to zkrátka
mravenčí práce.
Rozšiřujete a přizpůsobujete svému růstu i růst výrobní linky a veškerého vybavení? Musíme,
neustále investujeme každou možnou korunu do nových technologií. Aktuálně jsme nainstalovali novou balící linku, díky které se nám podaří reflektovat i větší poptávku nejen po retailovém balení
našich výrobků.
Začínáte pronikat také do retailu, objevujete se v prodejnách Lidl, Billa nebo Rohlík.cz. Jakou
cestou se dostáváte do podvědomí běžným kupujícím? V principu se snažíme komunikovat náš
brand a produkty nejen na sociálních sítích, ale také prostřednictvím PR. Ve spolupráci s řetězci pak
také přes společné promo akce. Snažíme se také budovat povědomí o celé kategorii mražených
dezertů. Vysvětlujeme a edukujeme spotřebitele v oblasti mražených potravin. Snažíme se být lídrem
této kategorie na lokálním trhu.
Jaký je váš neoblíbenější dort? Čokoládový dort s příchutí yuzu a náš chill-out dort, který je z lahodné
čokoládové ganáže se špetkou přírodního chilli a dokonale hladkého a jemného mousse mango-
maracuja.

PROSTOR PRO REKLAMU

PROSTOR PRO REKLAMU

Podobné články

ad831881-1ea2-43fd-b50b-bd80a36c3b9f.jpg
Ochutnejte na naší tour prvotřídní dezerty Dortie's
Už jste ochutnaly prvotřídní dorty a dezerty Dortie’s? Na některých...
REJURAN COSMETICS_model8 5
REJURAN náš nový partner CLGA
Představujeme Vám našeho nového partnera Zůstaňte zářivá na hřišti i...
kalendář 2025
Turnajový kalendář 2025
Milé golfistky, v letošní sezóně 2025 se opět setkáme na...
VÁNOČNÍ VEČÍREK CLGA
Vánoční večírek CLGA
Milé golfistky, milé kamarádky, rády bychom Vás pozvaly na avizované...